Looks like we have a dedicated website for the country you are shopping on

Sorry! We kunnen niet vinden wat je zoekt.
Nieuwe grote maten mode
NIEUW BINNEN: Holiday Shop
ONBEPERKT GRATIS BEZORGING
Moederdag
Shop de collectie
VIP-member worden?

Contact Us

Klik hieronder voor meer informatie

Helaas niet. Op dit moment is het alleen mogelijk om per bestelling slechts één voucher code te gebruiken. Raadpleeg indien van toepassing de promotievoorwaarden.
Bekijk de algemene voorwaarden voor meer informatie over de specifieke voucher code die u wilt gebruiken om te zien of het gebruikt kan worden bij afgeprijsde artikelen of tijdens een sale.
Elke terugbetaling die wordt verwerkt houd automatisch rekening met eventuele kortingen of voucher codes. Het bedrag wordt dus vanzelf in mindering gebracht op de desbetreffende artikelen.
Wij delen uw informatie niet met een derde partij (met uitzondering van eventuele partners die u mogelijk hebben gelinkt aan onze site) zonder uw toestemming. Voor meer informatie over ons privacybeleid, ga naar deze link; klik hier
Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.
U kunt een van de onderstaande betaalmethoden gebruiken om voor uw bestelling te betalen. Wij nemen uw veiligheid zeer serieus, uw gegevens zijn veilig bij ons. U kunt betalen via iDEAL, een credit card, debit card, PayPal of via Klarna.
U heeft een Paypal-account nodig om met Paypal te kunnen betalen. Als u nog geen account heeft, raden we u aan om er een aan te maken via de officiële website van PayPal. Selecteer vervolgens bij het afrekenen het PayPal icoon om de transactie te voltooien. Zodra u een Paypal-account hebt, klikt u gewoon op de Paypal-optie bij het afrekenen. Dit zal u dan uitnodigen om in te loggen op uw PayPal-account om de transactie te voltooien.
U kunt de voucher code toevoegen bovenaan de pagina in uw winkelmandje, voordat u verder gaat met afrekenen.

Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp

Meer hulp
Zodra uw bestelling geplaatst is ontvangt u een e-mailsbevestiging met daarin de verwachte levertijd.
In deze e-mail vindt u ook een link met informatie over de status en locatie van uw bestelling.
Standaardlevering - GRATIS
Artikelen worden binnen 4-5 werkdagen bezorgd
Zodra uw bestelling geplaatst is dan ontvangt u een e-mailsbevestiging, in deze e-mail ontvangt u een link om uw pakket te volgen, bewaar deze link zodat u het pakketje elke stap kunt blijven volgen.
We streven ernaar om uw bestelling te verwerken zodra deze is geplaatst. Dit betekent dat het jammer genoeg niet mogelijk is om de bestelling nog te wijzigen.
Helaas kunnen we een bestelling niet meer wijzigen nadat de bestelling is geplaatst. Sommige bezorgdiensten bieden echter wel de mogelijkheid om het pakket een 2de keer te laten bezorgen. Zie de tracking voor meer informatie.
Alle leveringen moeten worden ondertekend. Als u niet thuis ben dan zal de bezorger het de volgende werkdag aan u leveren, of als u alternatieve instructies achterlaat, zal de bezorger deze volgen. Houd er rekening mee dat de bezorger niet verantwoordelijk is voor wat er met het pakket gebeurt nadat alternatieve instructies zijn opgevolgd.
Soms kan het gebeuren dat er een artikel uit uw bestelling ontbreekt ondanks het feit dat al onze pakketjes nauwkeurig gecontroleerd worden voordat ze ons magazijn verlaten. Als er een artikel ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
Onze oprechte excuses voor het feit dat u een beschadigd artikel ontvangen heeft en excuses voor het ongemak dat dit mogelijk veroorzaakt heeft.

Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier om dit verder af te kunnen handelen. En vermeld a.u.b. de volgende informatie:

- Uw naam
- Het referentienummer
- Het artikel
- Een foto
- Een beschrijving
Onze excuses dat het artikel wat u heeft ontvangen niet is zoals verwacht.

Bekijk onze retourpagina voor opties en verdere instructies: https://www.yoursclothing.nl/returns-policy
De klant, als geadresseerde, is zelf verantwoordelijk voor de betaling van douanerechten of de invoer van goederen, zoals vermeld staat in onze algemene voorwaarden.

Wij raden u aan om deze gegevens te verifiëren voordat u een internationale bestelling plaatst.
Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp

Meer hulp
Als u een pakketje wilt retourneren, raadpleegt u dan onze retourpagina voor verdere instructies: https://www.yoursclothing.nl/returns-policy
We accepteren retourzendingen van onze internationale klanten maar kunnen helaas geen omruilingen accepteren. Als u een pakketje wilt retourneren volg dan de instructies via deze link: https://www.yoursclothing.nl/returns-policy
Houd er rekening mee dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat wij uw pakketje ontvangen; uw terugbetaling zal op diezelfde dag worden verwerkt. Het kan 5 werkdagen duren voordat het bedrag in uw account verschijnt.
Wegens hygiënische redenen zijn oorbellen en cosmetische producten helaas uitgesloten van het retournerings- en terugbetalingsbeleid.

Badmode- en lingerie-artikelen: Het is voor ons geen probleem als u badmode- en lingerie-artikelen wilt passen, maar om hygiënische redenen willen wij u vragen om er uw eigen ondergoed onder te dragen. Deze producten kunnen namelijk alleen geretourneerd worden als de verzegeling/zegel niet verwijderd is en als het ongedragen is. Dit beleid heeft geen invloed op uw rechten betreffende defecte of onjuiste artikelen.
Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp

Meer hulp
Als u problemen ondervindt met onze website neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
U kunt persoonlijke gegevens, zoals naam of adres, wijzigen via 'mijn account'. Als u vervolgens klikt op 'gegevens wijzigen' dan heeft u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen. We willen u eraan herinneren dat het helaas niet mogelijk is om de gegevens van een geplaatste bestelling te wijzigen.
Om veiligheidsredenen kunnen wij uw wachtwoord helaas niet opnieuw instellen, u kunt dit echter wel zelf doen door te klikken op: "wachtwoord vergeten?". U kunt vervolgens via de e-mail die u ontvangt het wachtwoord opnieuw instellen.
U kunt deze optie vinden op onze homepagina, als u klikt op 'aanmelden voor e-mails' kunt u zich inschrijven en op die manier e-mailupdates van Yours Clothing ontvangen. Als u zich wilt afmelden dan kunt u klikken op de link die u ontvangt in elke e-mail van Yours Clothing, helemaal onderaan.

Wanneer u zich heeft afgemeld dan kunt u zich altijd op ieder moment weer terug aanmelden.
Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier als u uw account wilt verwijderen.
Klik op de link om doorverwezen te worden naar onze pagina over groothandel: www.yoursclothing.nl/wholesale
Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp

Meer hulp
De te verwachte levertijd staat vermeld in uw bevestigingse-mail. Houd er rekening mee dat dit pas van start gaat op het moment dat uw pakket uit ons magazijn is verzonden.
Als u een pakketje wilt retourneren, raadpleegt u dan onze retourpagina voor verdere instructies: https://www.yoursclothing.nl/returns-policy
Houd er rekening mee dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat wij uw pakketje ontvangen; uw terugbetaling zal op diezelfde dag worden verwerkt. Het kan 5 werkdagen duren voordat het bedrag in uw account verschijnt.

Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp

Meer hulp
Bij een besteding vanaf 150 euro wordt een toeslag (invoerrechten en belastingen) van 10% in rekening gebracht. Dit bedrag kan niet worden gerestitueerd.

Als uw vraag hiermee niet wordt beantwoord, klikt u hieronder voor meer hulp

Meer hulp