Vind Uw Antwoord


Onze klantenservice is er om u te helpen.

U kunt betalen via iDEAL, een credit card, debit card, PayPal of via Klarna*

Wij accepteren betalingen in EUR.

Als uw PayPal e-mailadres anders is dan uw normale e-mailadres, dan zal ons systeem automatisch een nieuw account aanmaken wanneer u via PayPal betaalt. Een bevestiging samen met uw nieuwe wachtwoord zal dan verzonden worden naar het PayPal e-mailadres. Om in te loggen in uw nieuwe account, gebruik dan uw PayPal e-mailadres met het nieuwe wachtwoord om weer toegang te krijgen tot uw PayPal account.

Wij raden u aan om het wachtwoord te wijzigen als u eenmaal bent ingelogd.

Wij delen uw informatie niet met een derde partij (met uitzondering van eventuele partners die u mogelijk hebben gelinkt aan onze site) zonder uw toestemming. Voor meer informatie over ons privacybeleid, ga naar deze link; klik hier

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Bekijk onze verzendingsinformatie voor een lijst van alle landen waarnaar we verzenden, klik hier.

Onze levertijd is 3 tot 5 werkdagen. Er kan mogelijk een handtekening vereist zijn bij de levering.

Wij streven ernaar om uw bestelling binnen de verwachte levertijd te bezorgen maar willen u vriendelijk vragen om ons een termijn van 14 werkdagen te gunnen om de bestelling te kunnen bezorgen.

Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Ja, bestellingen volgen is nu mogelijk. Zodra uw bestelling is geplaatst dan ontvangt u een bevestiging per e-mail vanuit ons magazijn. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier als u de huidige locatie van uw bestelling wenst te weten.

Vanwege de grootte van uw bestelling is het waarschijnlijk in meer dan één pakket verzonden. U zult de rest van uw bestelling vrij snel na de levering van het eerste pakket ontvangen.

Als er geen tweede pakket geleverd wordt, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen u graag verder helpen.

Zoals vermeld staat in onze algemene voorwaarden zijn wij niet aansprakelijk te stellen voor eventuele douanevoorschriften die voortkomen uit het leveren van goederen buiten het Verenigd Koninkrijk.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop.

Indien u niet tevreden bent en een artikel wilt retourneren, volg dan de onderstaande instructies;

  1. U kunt de oorspronkelijke verpakking hergebruiken om het artikel terug te sturen.
  2. Vul het retourformulier in met uw naam en bestelgegevens en graag ook met de reden voor het terugsturen van de bestelling.
  3. Breng vervolgens de retourzending naar uw dichtstbijzijnde lokale postdienst met het verzoek voor gebruik van de standaard bezorgservice. Zorg ervoor dat u opteert voor een mogelijke extra vergoeding in het onwaarschijnlijke geval dat uw retourzending kwijtraakt zodat u voldoende gedekt bent. Yours Clothing kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor retourzendingen die verloren zijn gegaan in de post, bewaar dan ook altijd het bonnetje van de retourzending op een veilige plaats.
  4. U kunt het pakketje retoursturen naar onderstaand adres:

Yours Clothing,
Returns Dept,
Unit B, Finmere Park,
Southgate Way, Orton Southgate,
Peterborough
PE2 6YG
UK

U kunt een artikel tot 21 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren.

Onthoud dat artikelen en/of bestellingen die u destijds met een korting gekocht heeft misschien niet volledig terug betaald zullen worden als u niet de gehele bestelling terug stuurt.

* Artikelen die gemarkeerd zijn met een sterretje (*) kunnen niet worden teruggestuurd wegens hygiënische redenen.

We accepteren retourzendingen van onze internationale klanten maar kunnen helaas geen omruilingen accepteren. Retourkosten zijn voor rekening van de kant, dit is afhankelijk van het gewicht, de postdienst en de lokale wetgeving die gebruikt wordt.

Houd er rekening mee dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat wij uw retourzending ontvangen; uw terugbetaling zal op diezelfde dag worden verwerkt. Als u van mening bent dat we het pakket al hadden moeten ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de postdienst die u gebruikt heeft. Als u collect+ heeft gebruikt om het pakket terug te sturen dan kunt u het trackingnummer gebruiken om het pakket te lokaliseren.

Als u verder nog vragen heeft, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen.

Wegens hygiënische redenen zijn oorbellen en cosmetische producten helaas uitgesloten van het retournerings- en terugbetalingsbeleid. We kunnen voor deze producten geen ruiling of restitutie aanbieden, tenzij ze verkeerd worden omschreven en/of beschadigd zijn: producten met een korting van 70% of meer. Uw wettelijke rechten worden niet beïnvloed.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Soms kan het gebeuren dat er een artikel uit uw bestelling ontbreekt ondanks het feit dat al onze bestellingen nauwkeurig gecontroleerd worden voordat ze ons verlaten. Als er een artikel ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Soms kan het gebeuren dat er een artikel uit uw bestelling ontbreekt ondanks het feit dat al onze bestellingen nauwkeurig gecontroleerd worden voordat ze ons verlaten. Als er een artikel ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Onze oprechte excuses voor het feit dat u een beschadigd artikel ontvangen heeft en excuses voor het ongemak dat dit mogelijk veroorzaakt heeft.

U kunt het artikel retoursturen naar onderstaand adres:

Yours Clothing
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Stuur in de retourzending ook uw volledige adres mee en laat ons weten of u een vervanging van het artikel wenst of liever een terugbetaling ontvangt. U zult van ons per e-mail een bevestiging krijgen als we de retourzending ontvangen hebben en het desbetreffende artikel bevestigd is als beschadigd. Vervolgens zullen de verzendkosten aan u worden terugbetaald en de keuze die u gemaakt heeft zal in orde worden gemaakt. (Restitutie of het artikel opnieuw toesturen).

Onze oprechte excuses voor het feit dat u een onjuist artikel ontvangen heeft en excuses voor het ongemak dat dit mogelijk veroorzaakt heeft.

U kunt het artikel retoursturen naar onderstaand adres:

Yours Clothing,
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Stuur in de retourzending ook uw volledige adres, referentienummer en reden voor de retourzending mee. U zult van ons per e-mail een bevestiging krijgen als we de retourzending ontvangen hebben. Vervolgens zal het gewenste artikel naar u verzonden worden en zullen we de verzendkosten aan u terug betalen.

Onze excuses dat het artikel wat u heeft ontvangen niet is zoals verwacht. U kunt het naar ons terugsturen en wij zullen dan zorgen voor een volledige restitutie.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Volg de onderstaande instructies om een bestelling te kunnen plaatsen:

  1. Voeg de door u gewenste artikelen toe aan het winkelmandje.
  2. Klik op "mijn winkelmandje" rechtsboven in het scherm.
  3. Ga verder naar de betaling.
  4. Log in of registreer uzelf.
  5. Selecteer de leveringsmethode en vul alle nodige gegevens in.
  6. Plaats de bestelling, u zult dan een bevestigingse-mail ontvangen met alle informatie over uw bestelling.

Als u problemen ondervindt bij het plaatsen van uw bestelling, neem dan contact op met de klantenservice via het contactformulier. Laat ons weten om welke referentienummers het gaat van de artikelen die u wilt kopen en wij zullen u verder helpen.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

U kunt de voucher code toevoegen onderaan de pagina in uw winkelmandje, voordat u verder gaat met afrekenen.

De minimale besteding voor vouchers varieert tussen de verschillende aanbiedingen. Voor meer informatie over voucher codes en het minimale bestedingsbedrag kunt u gaan naar onze algemene voorwaarden.

Helaas niet. Op dit moment is het alleen mogelijk om per bestelling slechts één voucher code te gebruiken.

Bekijk de algemene voorwaarden voor meer informatie over de specifieke voucher code die u wilt gebruiken om te zien of het gebruikt kan worden bij afgeprijsde artikelen of tijdens een sale.

Ja. U kunt de voucher code toevoegen en vervolgens de gegevens van de cadeaubon invullen tijdens het uitchecken om ze allebei te kunnen gebruiken.

Elke terugbetaling die wordt verwerkt houd automatisch rekening met eventuele kortingen en/of voucher codes. Het bedrag wordt dus vanzelf in mindering gebracht op de desbetreffende artikelen.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Cadeaubonnen kunnen worden gekocht in een van onze winkels of gewoon online.

Onderaan bij het uitchecken zult u een vakje zien waar u het lange nummer van de cadeaubon en de pincode kunt invullen, nog voordat u de bestelling gaat afronden.

Om het saldo van een cadeaubon te kunnen controleren zult u eerst moeten inloggen in uw account om vervolgens naar het tabblad van de cadeaubon te kunnen gaan. U kunt dan de gegevens invullen en uw huidige saldo zal worden weergegeven. Als alternatief kunt u ook onze klantenservice contacteren via het contactformulier en zij zullen dan het saldo voor u controleren.

Cadeaubonnen kunnen worden opgewaardeerd in een Yours Clothing winkel of u kunt contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.

Als u een bestelling betaald heeft met een cadeaubon dan zal het bedrag terugbetaald worden aan diezelfde cadeaubon of als tegoed voor uw online account.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Als u problemen ondervindt met onze website neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Als u problemen ondervindt met onze website neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

U kunt het wachtwoord wijzigen als u de bovenstaande stappen heeft voltooid. Als u zich namelijk weer opnieuw gaan aanmelden dan zult u een optie te zien krijgen om uw gegevens te wijzigen, op die manier kunt u het wachtwoord wijzigen.

Onderaan de pagina vindt u een vakje om u te kunnen aanmelden, typ hier uw e-mailadres om op die manier e-mailupdates van Yours Clothing te kunnen ontvangen. Als u zich wilt afmelden dan kunt u klikken op de link die u ontvangt in elke e-mail van Yours Clothing, helemaal onderaan.

Wanneer u zich heeft afgemeld dan kunt u zich altijd op ieder moment weer terug aanmelden.

Helaas bieden we geen catalogussen meer aan; uiteraard zijn al onze artikelen online en in de winkel te zien.

Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier als u uw account wilt verwijderen.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Om onze maattabel te bekijken, klik op deze link: maattabel

Als u meer informatie wilt over groothandel, neem dan contact ons met voor meer details; saleemaslam@badrhino.com.

We zijn altijd op zoek naar nieuwe modellen die bij ons merk passen. Als u enkele foto's en informatie over uzelf wilt e-mailen naar: models@yoursclothing.co.uk, dan zullen wij uw aanvraag overwegen.

Als u informatie wilt hebben over hoe u een blogger voor Yours Clothing kunt worden, neem dan contact met ons op via: pressenquiries@yoursclothing.co.uk

U kunt een beoordeling per individueel product toevoegen door op recensies te klikken en dan krijgt u de optie "recensie schrijven" te zien.

"Als u erg tevreden bent over Yours Clothing of problemen heeft ondervonden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier. We stellen uw feedback op prijs en proberen eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp
Sign Up for Exclusive News and Offers >Close