Vind Uw Antwoord


Onze klantenservice is er om u te helpen.

U kunt betalen met credit card, debit card, PayPal, Amazon en via Klarna*.
*Bekijk onze algemene voorwaarden; voor meer informatie over Klarna, klik hier.

Op dit moment accepteren we betalingen in GBP, USD, AUD en Euro’s.

We bieden nu de flexibele betalingsmogelijkheden van Klarna aan. Dit is nu een van de grootste banken van Europa. U kunt betalen nadat uw bestelling geleverd is en dit is tevens ook mogelijk in termijnen, deze optie is te vinden bij het uitchecken. Klarna-accounts zijn onderworpen aan de algemene voorwaarden. Klik hier voor meer informatie.

Om uw Yours Clothing credit te gebruiken, moet u eerst inloggen in uw account en dan verder gaan naar de kassa, als het goed is ziet u nu een optie ‘gebruik credit’ staan.

Als uw PayPal e-mailadres anders is dan uw normale e-mailadres, dan zal ons systeem automatisch een nieuw account aanmaken wanneer u via PayPal betaalt. Een bevestiging samen met uw nieuwe wachtwoord zal dan verzonden worden naar het PayPal e-mailadres. Om in te loggen in uw nieuwe account, gebruik dan uw PayPal e-mailadres met het nieuwe wachtwoord om weer toegang te krijgen tot uw PayPal account.

Wij raden u aan om het wachtwoord te wijzigen als u eenmaal bent ingelogd.

Wij delen uw informatie niet met een derde partij (met uitzondering van eventuele partners die u mogelijk hebben gelinkt aan onze site) zonder uw toestemming. Voor meer informatie over ons privacybeleid, ga naar deze link; klik hier

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

We bieden standaard levering voor de volgende dag aan en zelfs voor een specifieke dag. Ook kunt u uw bestelling laten bezorgen bij een van onze winkels om het vervolgens op te halen. Klik hier voor meer informatie over deze opties.

Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met daarin een link om de bestelling in de gaten te kunnen houden. U kunt de link opslaan en op die manier kunt u precies zien waar uw bestelling op ieder moment is.

Als alternatief kunt u naar onze website gaan, inloggen in uw account en op die manier uw bestellingen bekijken en tegelijkertijd ook volgen.

Alle leveringen moeten worden ondertekend. Als u niet thuis bent wanneer uw bestelling geleverd wordt dan zal de koerier het de volgende werkdag proberen. Eventueel kunt u bepaalde speciale instructies achterlaten voor de koerier zodat de bestelling toch geleverd kan worden. Zorg er altijd voor dat dit een veilige plek is aangezien bestellingen op eigen risico worden achtergelaten.

Wanneer u uw bestelling gaat ophalen bij de door u gekozen Yours Clothing winkel, zorg er dan voor dat u altijd uw referentienummer met zich mee brengt.

In dit geval moet u contact opnemen met onze klantenservice via de livechat, per telefoon of e-mail. We zullen dan een onderzoek moeten starten met behulp van de gebruikte postdienst om te achterhalen waar uw bestelling is.

Als uw bestelling niet geleverd is binnen de verwachte leveringstijd dan zult u contact op moeten nemen met de klantenservice via de livechat, per telefoon of e-mail. We zullen dan een onderzoek moeten starten met behulp van de gebruikte postdienst om te achterhalen waar uw bestelling is.

Uw bestelling kan ook via Royal Mail of Interlink aan u verzonden worden. Als u contact opneemt met onze klantenservice voor het plaatsen van een bestelling dan kunnen wij ervoor zorgen dat we uw toekomstige bestellingen niet meer met Hermes verzenden.

PHoud er rekening mee dat het met Royal Mail tot 7 dagen kan duren voordat het geleverd wordt. En Interlink bezorgd geen bestellingen in het weekend (indien u gebruikt wilt maken van next day delivery).

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Bekijk onze verzendingsinformatie voor een lijst van alle landen waarnaar we verzenden, klik hier.

We adviseren 18 werkdagen voor internationale leveringen vanwege eventuele vertragingen die binnen het postnetwerk kunnen plaatsvinden. Voor meer informatie over de leveringstijd per land, klik hier: levering

Als uw bestelling na een maand nog niet geleverd is dan is uw pakketje waarschijnlijk in de post kwijtgeraakt en we zullen dan uiteraard ons best doen om het te traceren. Om dit proces te kunnen starten neem dan contact op met onze klantenservice, wij zijn er altijd om u verder te helpen.

Ja, wij kunnen de bestelling voor u volgen. Zodra uw bestelling geplaatst is dan zal u automatisch een bevestigingse-mail ontvangen. Als u een update wenst over de locatie van uw bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice. https://www.yoursclothing.nl/contact-us.

Vanwege de grootte van uw bestelling is het waarschijnlijk in meer dan één pakket verzonden. U zult de rest van uw bestelling vrij snel na de levering van het eerste pakket ontvangen.

Als er geen tweede pakket geleverd wordt, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen u graag verder helpen.

Zoals vermeld staat in onze algemene voorwaarden zijn wij niet aansprakelijk te stellen voor eventuele douanevoorschriften die voortkomen uit het leveren van goederen buiten het Verenigd Koninkrijk.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

AZolang het artikel zich in een ongedragen staat bevindt en het 21 dagen termijn nog niet verstreken is, kunt u het terugsturen. U kunt uw bestelling terug naar de winkel brengen voor een terugbetaling of u kunt het artikel omruilen, neem het aankoopbewijs (zoals een factuur of bankafschrift) met u mee. Houd er rekening mee dat PayPal, Klarna of Amazon-transacties niet in de winkel kunnen worden terugbetaald, u kunt in plaats daarvan het artikel ruilen of een cadeaubon ontvangen. U kunt ook uw retourzending via de lokale postdienst of via collect+ terugsturen. Bekijk ons retourbeleid voor meer informatie over het retourneren.

ABij Yours Clothing is er een optie om een bestelling gratis te retourneren via Collect+. Collect+ heeft meer dan 5800 winkels, om uw dichtstbijzijnde winkel te vinden klik op deze link: www.collectplus.co.uk/orders/new.

Wanneer u een bestelling naar de winkel brengt zal uw retourzending gescand worden en u zult dan een bon ontvangen met daarop een trackingnummer. Bewaar deze bon want dit is uw ontvangstbewijs. Het pakket wordt vervolgens naar ons teruggestuurd en zodra wij het ontvangen zullen we het bedrag aan u overmaken en u uiteraard een bevestiging hiervan toesturen per e-mail.

U kunt onze opties en volledige retourbeleid hier bekijken: retourbeleid

Als u iets online heeft besteld en het wilt omruilen dan kan dit alleen in de winkel. Helaas bieden wij als bedrijf geen optie aan om het online te ruilen. Als het artikel voor u ongeschikt is en het zich in een ongedragen staat bevindt dan kunt u het terugsturen. Wij zullen u dan terugbetalen en dan kunt u het nieuwe gewenste artikel bestellen.

Houd er rekening mee dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat wij uw retourzending ontvangen; uw terugbetaling zal op diezelfde dag worden verwerkt. Als u van mening bent dat we het pakket al hadden moeten ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de postdienst die u gebruikt heeft. Als u collect+ heeft gebruikt om het pakket terug te sturen dan kunt u het trackingnummer gebruiken om het pakket te lokaliseren.

Als u verder nog vragen heeft, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen.

U hoeft het artikel niet per se terug te brengen naar de winkel waar u het gekocht heeft, dit kan namelijk naar alle Yours Clothing winkels; op voorwaarde dat u het betalingsbewijs bij zich heeft.

U kunt geen sieraden of cosmetische producten retourneren. Verder kunt u alle overige producten naar ons terugsturen, inclusief artikelen die met een bepaalde korting gekocht zijn.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop.

Indien u niet tevreden bent en een artikel wilt retourneren, volg dan de onderstaande instructies

  1. Zorg ervoor dat de artikelen ongebruikt zijn en dat het prijskaartje en de labels nog intact zijn.
  2. U kunt de oorspronkelijke verpakking hergebruiken om het artikel terug te sturen.
  3. Vul het retourformulier in zodat we weten om welk artikel het gaat.

U kunt het pakketje retoursturen naar onderstaand adres:

Yours Clothing,
Returns Dept,
Unit B, Finmere Park,
Southgate Way, Orton Southgate,
Peterborough
PE2 6YG
UK

Artikelen die gemarkeerd zijn met een sterretje (*) kunnen niet worden teruggestuurd wegens hygiënische redenen.

U kunt een artikel tot 21 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren.

Onthoud dat artikelen en/of bestellingen die u destijds met een korting gekocht heeft misschien niet volledig terug betaald zullen worden als u niet de gehele bestelling terug stuurt.

We accepteren retourzendingen van onze internationale klanten maar kunnen helaas geen omruilingen accepteren. Retourkosten zijn voor rekening van de kant, dit is afhankelijk van het gewicht, de postdienst en de lokale wetgeving die gebruikt wordt.

Houd er rekening mee dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat wij uw retourzending ontvangen; uw terugbetaling zal op diezelfde dag worden verwerkt. Als u van mening bent dat we het pakket al hadden moeten ontvangen raden wij u aan om contact op te nemen met de postdienst die u gebruikt heeft. Als u collect+ heeft gebruikt om het pakket terug te sturen dan kunt u het trackingnummer gebruiken om het pakket te lokaliseren.

Als u verder nog vragen heeft, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen.

U kunt geen sieraden of cosmetische producten retourneren. Verder kunt u alle overige producten naar ons terugsturen, inclusief artikelen die met een bepaalde korting gekocht zijn.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

"Soms kan het gebeuren dat er een artikel uit uw bestelling ontbreekt ondanks het feit dat al onze bestellingen nauwkeurig gecontroleerd worden voordat ze ons verlaten. Als er een artikel ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice en zij zullen u dan verder helpen.

Onze oprechte excuses voor het feit dat u een beschadigd artikel ontvangen heeft en excuses voor het ongemak dat dit mogelijk veroorzaakt heeft.

U kunt het artikel retoursturen naar onderstaand adres:

Yours Clothing
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Stuur in de retourzending ook uw volledige adres mee en laat ons weten of u een vervanging van het artikel wenst of liever een terugbetaling ontvangt. U zult van ons per e-mail een bevestiging krijgen als we de retourzending ontvangen hebben en het desbetreffende artikel bevestigd is als beschadigd. Vervolgens zullen de verzendkosten aan u worden terugbetaald en de keuze die u gemaakt heeft zal in orde worden gemaakt. (Restitutie of het artikel opnieuw toesturen).

Onze oprechte excuses voor het feit dat u een onjuist artikel ontvangen heeft en excuses voor het ongemak dat dit mogelijk veroorzaakt heeft.

U kunt het artikel retoursturen naar onderstaand adres:

Yours Clothing
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Stuur in de retourzending ook uw volledige adres, referentienummer en reden voor de retourzending mee. U zult van ons per e-mail een bevestiging krijgen als we de retourzending ontvangen hebben. Vervolgens zal het gewenste artikel naar u verzonden worden en zullen we de verzendkosten aan u terug betalen.

Onze excuses dat het artikel wat u heeft ontvangen niet is zoals verwacht. U kunt het naar ons terugsturen en wij zullen dan zorgen voor een volledige restitutie.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Onze oprechte excuses voor het feit dat u een beschadigd artikel ontvangen heeft en excuses voor het ongemak dat dit mogelijk veroorzaakt heeft.

U kunt contact opnemen met onze klantenservice en u zult dan aan kunnen geven of u een vervanging van het artikel wenst of liever een terugbetaling ontvangt. Zorg ervoor dat u een foto heeft van het beschadigde artikel; dit wordt dan beoordeeld door ons kwaliteits-controle team.

Soms kan het gebeuren dat er een artikel uit uw bestelling ontbreekt ondanks het feit dat al onze bestellingen nauwkeurig gecontroleerd worden voordat ze ons verlaten. Als er een artikel ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice via de online chat-faciliteit, Facebook (Yours Clothing Nederland) of bel naar: +44 (0) 8448 204 204.

Onze oprechte excuses voor het feit dat u een beschadigd artikel ontvangen heeft en excuses voor het ongemak dat dit mogelijk veroorzaakt heeft.

U kunt het artikel retoursturen naar onderstaand adres:

Yours Clothing
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Stuur in de retourzending ook uw volledige adres mee en laat ons weten of u een vervanging van het artikel wenst of liever een terugbetaling ontvangt. U zult van ons per e-mail een bevestiging krijgen als we de retourzending ontvangen hebben en het desbetreffende artikel bevestigd is als beschadigd. Vervolgens zullen de verzendkosten aan u worden terugbetaald en de keuze die u gemaakt heeft zal in orde worden gemaakt. (Restitutie of het artikel opnieuw toesturen).

Onze oprechte excuses voor het feit dat u een onjuist artikel ontvangen heeft en excuses voor het ongemak dat dit mogelijk veroorzaakt heeft.

U kunt het artikel retoursturen naar onderstaand adres:

Yours Clothing,
Returns Department
Unit B, Finmere Park
Orton Southgate
Peterborough
PE2 6YG

Stuur in de retourzending ook uw volledige adres, referentienummer en reden voor de retourzending mee. U zult van ons per e-mail een bevestiging krijgen als we de retourzending ontvangen hebben. Vervolgens zal het gewenste artikel naar u verzonden worden en zullen we de verzendkosten aan u terug betalen.

Onze excuses dat het artikel wat u heeft ontvangen niet is zoals verwacht. U kunt het naar ons terugsturen en wij zullen dan zorgen voor een volledige restitutie.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Volg de onderstaande instructies om een bestelling te kunnen plaatsen:

  1. Voeg de door u gewenste artikelen toe aan het winkelmandje.
  2. Klik op "mijn winkelmandje" rechtsboven in het scherm.
  3. Ga verder naar de betaling.
  4. Log in of registreer uzelf.
  5. Selecteer de leveringsmethode en vul alle nodige gegevens in.
  6. Plaats de bestelling, u zult dan een bevestigingse-mail ontvangen met alle informatie over uw bestelling.

Als u problemen ondervindt bij het plaatsen van uw bestelling, neem dan contact op met de klantenservice via de online chat-faciliteit, Facebook (Yours Clothing Nederland) of bel naar: +44 (0) 8448 204 204. Laat ons weten om welke referentienummers het gaat van de artikelen die u wilt kopen en wij zullen u verder helpen.

Nadat u de bestelling voltooid heeft kunt u alleen het adres wijzigen als uw bestelling nog niet verwerkt en verzonden is. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u inloggen in uw account om vervolgens "mijn bestellingen" te selecteren. U zult dan kunnen zien of de bestelling op dat moment nog in aanmerking kan komen voor een wijziging. Voor alle andere wijzigingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via de online chat-faciliteit, Facebook (Yours Clothing Nederland) of bel naar: +44 (0) 8448 204 204. Als het mogelijk is zullen zij zeker de bestelling voor u aapassen.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

U kunt de voucher code toevoegen onderaan de pagina in uw winkelmandje, voordat u verder gaat met afrekenen.

De minimale besteding voor vouchers varieert tussen de verschillende aanbiedingen. Voor meer informatie over voucher codes en het minimale bestedingsbedrag kunt u gaan naar onze algemene voorwaarden.

Helaas niet. Op dit moment is het alleen mogelijk om per bestelling slechts één voucher code te gebruiken.

Bekijk de algemene voorwaarden voor meer informatie over de specifieke voucher code die u wilt gebruiken om te zien of het gebruikt kan worden bij afgeprijsde artikelen of tijdens een sale.

Ja. U kunt de voucher code toevoegen en vervolgens de gegevens van de cadeaubon invullen tijdens het uitchecken om ze allebei te kunnen gebruiken.

Elke terugbetaling die wordt verwerkt houd automatisch rekening met eventuele kortingen en/of voucher codes. Het bedrag wordt dus vanzelf in mindering gebracht op de desbetreffende artikelen.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Cadeaubonnen kunnen worden gekocht in een van onze winkels of gewoon online.

Onderaan bij het uitchecken zult u een vakje zien waar u het lange nummer van de cadeaubon en de pincode kunt invullen, nog voordat u de bestelling gaat afronden.

Om het saldo van een cadeaubon te kunnen controleren zult u eerst moeten inloggen in uw account om vervolgens naar het tabblad van de cadeaubon te kunnen gaan. U kunt dan de gegevens invullen en uw huidige saldo zal worden weergegeven. Als alternatief kunt u ook onze klantenservice contacteren via +44 (0) 8448 204 204 en zij zullen dan het saldo voor u controleren.

Cadeaubonnen kunnen worden opgewaardeerd in een Yours Clothing winkel of als u belt naar onze klantenservice: +44 (0)8448 204 204.

Als u een bestelling betaald heeft met een cadeaubon dan zal het bedrag terugbetaald worden aan diezelfde cadeaubon of als tegoed voor uw online account.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Als u problemen ondervindt met onze website neem dan contact op met onze klantenservice via de online chat-faciliteit, Facebook (Yours Clothing Nederland) of bel naar: +44 (0) 8448 204 204.

Als u uw wachtwoord bent vergeten, probeert u zich dan opnieuw aan te melden, maar in plaats van uw wachtwoord in te typen, klik op "wachtwoord vergeten?", dit is onder het wachtwoordvakje te vinden. U zult dan een e-mail ontvangen met uw wachtwoord.

U kunt het wachtwoord wijzigen als u de bovenstaande stappen heeft voltooid. Als u zich namelijk weer opnieuw gaan aanmelden dan zult u een optie te zien krijgen om uw gegevens te wijzigen, op die manier kunt u het wachtwoord wijzigen.

Onderaan de pagina vindt u een vakje om u te kunnen aanmelden, typ hier uw e-mailadres om op die manier e-mailupdates van Yours Clothing te kunnen ontvangen. Als u zich wilt afmelden dan kunt u klikken op de link die u ontvangt in elke e-mail van Yours Clothing, helemaal onderaan.

Wanneer u zich heeft afgemeld dan kunt u zich altijd op ieder moment weer terug aanmelden.

Helaas bieden we geen catalogussen meer aan; uiteraard zijn al onze artikelen online en in de winkel te zien.

Neem contact op met onze klantenservice via de online chat-faciliteit, Facebook (Yours Clothing Nederland) of bel naar: +44 (0) 8448 204 204. Of contacteer ons via het contact formulier als u uw account wilt verwijderen.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Om onze maattabel te bekijken, klik op deze link: maattabel

Als u meer informatie wilt over groothandel, neem dan contact ons met voor meer details; saleemaslam@badrhino.com.

We zijn altijd op zoek naar nieuwe modellen die bij ons merk passen. Als u enkele foto's en informatie over uzelf wilt e-mailen naar: models@yoursclothing.co.uk, dan zullen wij uw aanvraag overwegen.

Als u informatie wilt hebben over hoe u een blogger voor Yours Clothing kunt worden, neem dan contact met ons op via: pressenquiries@yoursclothing.co.uk

U kunt een beoordeling per individueel product toevoegen door op recensies te klikken en dan krijgt u de optie "recensie schrijven" te zien.

"Als u erg tevreden bent over Yours Clothing of problemen heeft ondervonden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier. We stellen uw feedback op prijs en proberen eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Als dit uw vraag niet beantwoord, klik dan hieronder voor meer hulp.

Meer Hulp

Klarna
Master Card
Visa Card
Sign Up for Exclusive News and Offers >Close