Houd u ervan? wilt u het?
Nu winkelen, later betalen

Klarna Logo

Betaal later

Gemakkelijk & veilig winkelen

Het is niet nodig om een account aan te maken

Geen rente + geen kredietovereenkomst

U ontvangt uw artikelen voordat u betaalt

U heeft 14 dagen om uw aankopen te passen

Klarna zal u per e-mail een betalingsinstructie toesturen

U kunt "later betalen" selecteren bij het uitchecken

Wegens financiële omstandigheden moet u ouder dan 18 jaar zijn

Kom ik in aanmerking?

Om de optie "betaal later" te kunnen gebruiken moet u minimaal 18 jaar oud zijn.

U kunt alleen in euro's betalen.

U moet een Nederlands postadres hebben als u de .nl - website gebruikt.

Hoewel deze opties over de hele wereld gebruikt worden, de mogelijkheid hiervoor is afhankelijk per persoon en van zijn/haar financiële omstandigheden.

Wie is Klarna?

Klarna werd in 2005 in Stockholm, Zweden, opgericht met het idee om betalen te vereenvoudigen. Dit doen ze door consumenten aankopen eerst te laten ontvangen voor ze deze afrekenen. Ook draagt Klarna de eindverantwoordelijkheid voor uw betaling. Klarna is de leverancier van Smooth betalingen en zij bedienen meer dan 60 miljoen consumenten en werken samen met 70.000 webwinkels.

Klarna werd in 2005 in Stockholm, Zweden, opgericht met het idee om betalen te vereenvoudigen. Dit doen ze door consumenten aankopen eerst te laten ontvangen voor ze deze afrekenen. Ook draagt Klarna de eindverantwoordelijkheid voor uw betaling. Klarna is de leverancier van Smooth betalingen en zij bedienen meer dan 60 miljoen consumenten en werken samen met 70.000 webwinkels.

Zodra uw bestelling is bevestigd, zult u binnen 2 dagen een e-mail van Klarna ontvangen met daarin de betalingsinstructies. U heeft 14 dagen om uw bestelling te proberen en als u dan nog steeds tevreden bent met het artikel dan kunt u de betaling gaan voltooien. U kunt de betaling online afronden, op uw gemak, zonder extra kosten. U kunt betalen via credit of betaalpas via www.klarna.com/nl.

Om later te kunnen betalen moet u minimaal 18 jaar oud zijn. De mogelijkheid hiervoor is afhankelijk per persoon en van zijn/haar financiële omstandigheden. Als u voor later betalen kiest dan heeft onze beoordeling geen invloed op uw credit rating.

Klarna is uniek en biedt de optie later betalen aan op basis van een aantal factoren; de bestellingswaarde, bestelhistorie en de beschikbaarheid.

Als u 18 jaar of ouder bent dan zullen uw kansen vergroten als u van de later betalen mogelijkheid gebruik wilt maken. Zorg ervoor dat u uw volledige naam, adresgegevens en factuuradres invult.

Alle bestellingen worden individueel beoordeeld. Als u eerder de betaal later optie gebruikt heeft betekent dit niet automatisch dat dit voor elke bestelling mogelijk is. Indien deze betalingsmethode geweigerd wordt, betekent het natuurlijk ook niet dat dit zal gebeuren voor al uw toekomstige bestellingen.

Als u via Klarna een aankoop wilt doen dan zult u uw telefoonnummer en e-mailadres moeten invullen. Het telefoonnummer is een vereiste zodat wij u - indien nodig - kunnen contacteren. Alle facturen zullen per e-mail naar u verzonden worden. Het is erg belangrijk dat al uw gegevens correct zijn, omdat u anders de betalingsinformatie niet zult ontvangen en ook aansprakelijk bent voor eventuele vertraging in de betalingskosten.

Klarna kan zogenoemde niet-geregistreerde onderzoeken uitvoeren (soft - credit - zoekopdrachten) die geen invloed hebben op de credit score en alleen zichtbaar zijn voor u en Klarna. De kredietonderzoeken die uitgevoerd worden door Klarna en YoursClothing hebben geen invloed op uw kredietwaarde.

Hoewel de betaal later optie wereldwijd gebruikt wordt is het niet altijd en overal beschikbaar. Deze methode kan automatisch gegenereerd worden door algoritmen wat afhankelijk is van een aantal factoren; hoeveelheid van de bestelling, online winkel, bestelhistorie en beschikbaarheid. Als alternatief kunt u uw bestelling voltooien door te betalen met een creditcard of gewone bankpas.

U kunt onmiddellijk betalen met een bankpas of creditcard of u kunt profiteren van onze betaal later optie, waar u pas hoeft te betalen als u uw bestelling ontvangen heeft. U kunt dan betalen met een credit card of bankpas.

Zodra we uw annulering / terugzending hebben geaccepteerd, annuleert Klarna de betaling of Klarna zorgt voor een directe terugbetaling.

De betaling moet voldaan worden binnen 14 dagen nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Om u te helpen sturen we u 2 dagen voordat u de betaling moet voldoen een herinnering per e-mail. Als het erg lang duurt met de betaling sturen we u een sms of een brief ter herinnering. Als u niet betaald dan zal uw credit score worden beïnvloed.

Als u gekozen heeft om later te betalen dan zal Klarna u een e-mail sturen met een betalingsinstructie. In die e-mail zal een link te vinden zijn die u naar de Klarna pagina zal begeleiden, u kunt dan betalen met een bankpas of credit card.

Uw betalingsinformatie wordt veilig verwerkt door Klarna. Er worden geen kaartgegevens overgedragen of bewaard door YoursClothing. Alle transacties vinden plaats via veilige verbindingen met de nieuwste beveiligingsprotocollen.

U kunt uw bestelling nadat u de e-mail van Klarna met de betalingsinstructies ontvangen heeft op elk gewenst moment betalen.

Als u met kaart betaald dan zullen wij uw bestelling meteen bevestigen. Als u voor de optie later betalen kiest dan zal Klarna u per e-mail een betalingsbevestiging toesturen wanneer u voor de bestelling betaald heeft. U kunt altijd de status van uw bestelling(en) en de betaling(en) hiervan controleren door in te loggen op www.klarna.com​. - mocht u geen betalingsbevestiging ontvangen hebben.

Zodra YoursClothing de retourzending (gedeeltelijk of volledig) ontvangen heeft en zij hebben u hiervan een bevestiging toegestuurd, dan zal er een aangepaste betalingsbevestiging vanuit Klarna naar u verstuurd worden. Bij een volledige teruggave zal uw document gesloten worden.

U heeft 14 dagen om te betalen dus u hoeft niet per se meteen te betalen. Als de 14 dagen-termijn is verstreken en uw bestelling nog niet geleverd is dan kunt u bellen naar 080 818 93333. yours U kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Klarna zodat we uw betalingstermijn kunnen verlengen.

Zodra we de annulering of terugzending geregistreerd hebben zal de terugbetaling binnen 5 dagen verwerkt worden.

Als u met kaart betaald heeft dan zal de terugbetaling op diezelfde kaart terug gestort worden. Indien u nog niet betaald heeft dan zal het bedrag in mindering gebracht worden of volledig geannuleerd worden.

Als u uw bestellingsnummer niet bij de hand heeft dan kunt u inloggen op www.klarna.nl, hier kunt u al uw bestellingen vinden en betalingen voltooien. Of u kunt contact opnemen met de klantenservice en zij zullen u de betalingsgegevens kunnen verstrekken.

Sign Up for Exclusive News and Offers >Close