Retourneren
We hopen dat het niet nodig is, maar mocht u toch iets willen retourneren, dan kunt u hier lezen hoe dat in zijn werk gaat.


Via ons retourportaal kunt u voor €6 een retour genereren.
U heeft 28 dagen de tijd om een artikel te retourneren vanaf de datum van ontvangst.
Zorg ervoor dat de artikelen die u retourneert zich in een verkoopbare staat bevinden en ongedragen zijn met de labels eraan bevestigd, anders wordt de retourzending mogelijk niet geaccepteerd. Helaas is het momenteel niet mogelijk om iets te ruilen.
** Als onderdeel van onze inspanningen om onze CO2-voetafdruk te verkleinen, werken we nu papierloos - Uw factuur wordt nu als een e-mailbijlage bij de bestelling verzonden en retourzendingen worden online gedaan. **
Boek de retour online met uw referentienummer (begint met twee letters) en het e-mailadres of de postcode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Nu kunt u de gewenste retouroptie kiezen. Zodra de retour in de portal is verwerkt, is het mogelijk om deze op te sturen.
U ontvangt een e-mail zodra we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen.
Klik HIER om uw retour te starten.


HOE LANG DUURT HET VERWERKEN VAN MIJN RETOURZENDING?
Vergeet niet dat u de status van de retourzending kunt controleren via ons retourportaal.
We sturen een e-mail zodra de retourzending is verwerkt. Het kan 3-5 werkdagen duren voordat het bedrag op uw rekening staat.
Alle restituties worden teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode.
HOE LANG HEB IK OM EEN ARTIKEL TE RETOURNEREN?
U heeft 28 dagen de tijd om een artikel te retourneren vanaf de datum van ontvangst. Na deze tijd kunnen we helaas geen retouren meer accepteren. Als uw retourzending buiten het bovenstaande tijdsbestek valt, wordt er via e-mail contact met u opgenomen door onze klantenservice, die u verder zal adviseren over uw retourzending.
WAT GEBEURT ER ALS IK HET VERKEERDE ARTIKEL HEB ONTVANGEN?
Het spijt ons te horen dat uw artikel defect/niet correct is en zouden dit zeker graag voor u oplossen, neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier, vergeet niet om uw referentienummer en een foto te verstrekken en onze klantenservice zal u een gratis retourlabel sturen.
Defecte artikelen worden bij ontvangst gecontroleerd en gevalideerd.
ER ONTBREEKT EEN ARTIKEL UIT MIJN BESTELLING, WAT KAN IK DOEN?
Soms kan het voorkomen dat er een artikel ontbreekt in uw bestelling, ondanks dat al onze pakketten zorgvuldig worden gecontroleerd voordat ze ons magazijn verlaten. Mocht er een artikel ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. We onderzoeken van geval tot geval, zodat we kunnen achterhalen wat er is gebeurd en een oplossing kunnen bieden.
IS HET MOGELIJK OM IETS TE RUILEN?
Als bedrijf accepteren we momenteel geen artikelen om te ruilen. Als blijkt dat de artikelen niet geschikt zijn en in ongedragen staat verkeren, kunt u ze eenvoudig retourneren voor restitutie en desgewenst een nieuwe bestelling plaatsen.
WELKE PRODUCTEN ZIJN UITGESLOTEN VAN HET RETOUR- EN RESTITUTIEBELEID?
Wegens hygiënische redenen zijn oorbellen, mondkapjes, haaraccessoires en cosmetische producten helaas uitgesloten van het retournerings- en terugbetalingsbeleid. Raadpleeg voor meer informatie de afzonderlijke productpagina('s) om te bevestigen of het artikel in aanmerking komt voor retournering.