Yours Clothing

Looks like we have a dedicated website for the country you are shopping on

Sorry! We kunnen niet vinden wat je zoekt.
Nieuwe grote maten mode
NIEUW BINNEN: Holiday Shop
Onbeperkt Gratis Levering
Populair: westerse stijlen
Shop de collectie
VIP-member worden?

Retourneren

We hopen dat het niet nodig is, maar mocht u toch iets willen retourneren, dan kunt u hier lezen hoe dat in zijn werk gaat.

Hoe kan ik iets retourneren?

ALS ONDERDEEL VAN ONZE INSPANNINGEN OM ONZE CO2-VOETAFDRUK TE VERKLEINEN, WERKEN WE NU PAPIERLOOS - UW FACTUUR WORDT NU ALS EEN E-MAILBIJLAGE BIJ DE BESTELLING VERZONDEN EN RETOURZENDINGEN WORDEN ONLINE GEDAAN. ER HOEFT GEEN PAPIERWERK BIJ UW PAKKET TE WORDEN GEVOEGD.

Er zijn kosten verbonden aan de retourzendingen. Alle kosten worden berekend op het portaal en kunnen variëren afhankelijk van het gewicht van het pakket dat u retourneert en de retourservice die u selecteert. Het proces is eenvoudig, u hoeft alleen de artikelen die u wilt retourneren in te pakken en de retourmethode te selecteren in het retourportaal. U heeft uw referentienummer en e-mail of postcode nodig. We sturen u een e-mail om u te informeren dat we de terugbetaling hebben uitgevoerd. Binnen 5 werkdagen staat het geld weer op uw rekening.

1.Klik op deze link om ons retourportaal te openen - RETOUR AANMAKEN

(Standaard retourbeleid is 28 dagen voor online bestellingen | Artikelen moeten in verkoopbare staat zijn, ongedragen en met de labels eraan bevestigd. Anders wordt uw retourzending mogelijk niet geaccepteerd.)

2.Voer uw referentienummer in, beginnend met 2 letters. Bijvoorbeeld - YN123-4567-8901

(Als u een foutmelding krijgt bij het invoeren van uw referentienummer, controleer dan of er een onbedoelde spatie voor of na het referentienummer staat.)

3.Vul a.u.b. uw postcode of e-mailadres in

4.Selecteer de artikelen die u wilt retourneren en de reden waarom

5.Kies de retourmethode

6.Er wordt dan een e-mail naar u verzonden met het retourlabel of de QR-code

Veel verzendkantoren hebben printers waar u mogelijk het retourlabel kunt laten afdrukken als u geen eigen printer heeft. QR-code optie niet beschikbaar op de retourzending? – We werken samen met onze koeriersbedrijven zodat we deze service binnenkort kunnen aanbieden.

7.We zullen uw terugbetaling voor de geretourneerde artikelen uitvoeren zodra de retourzending ons distributiecentrum heeft bereikt. We sturen een e-mail zodra de retourzending is verwerkt. Het kan 3-5 werkdagen duren voordat het bedrag op uw rekening staat. Alle terugbetalingen worden teruggeboekt naar de oorspronkelijke betaalmethode.

Retourkosten bedragen €5,- voor maximaal 6 artikelen. Voor extra artikelen wordt €1,- per artikel in rekening gebracht.

Veelgestelde vragen

Vergeet niet dat u de status van de retourzending kunt controleren via ons retourportaal.

We sturen een e-mail zodra de retourzending is verwerkt. Het kan 3-5 werkdagen duren voordat het bedrag op uw rekening staat.

Alle restituties worden teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode.

U heeft 28 dagen de tijd om een artikel te retourneren vanaf de datum van ontvangst. Na deze tijd kunnen we helaas geen retouren meer accepteren. Als uw retourzending buiten het bovenstaande tijdsbestek valt, wordt er via e-mail contact met u opgenomen door onze klantenservice, die u verder zal adviseren over uw retourzending.

Het spijt ons te horen dat uw artikel defect/niet correct is en zouden dit zeker graag voor u oplossen, neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier, vergeet niet om uw referentienummer en een foto te verstrekken en onze klantenservice zal u een gratis retourlabel sturen.

Defecte artikelen worden bij ontvangst gecontroleerd en gevalideerd.

Soms kan het voorkomen dat er een artikel ontbreekt in uw bestelling, ondanks dat al onze pakketten zorgvuldig worden gecontroleerd voordat ze ons magazijn verlaten. Mocht er een artikel ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. We onderzoeken van geval tot geval, zodat we kunnen achterhalen wat er is gebeurd en een oplossing kunnen bieden.

Als bedrijf accepteren we momenteel geen artikelen om te ruilen. Als blijkt dat de artikelen niet geschikt zijn en in ongedragen staat verkeren, kunt u ze eenvoudig retourneren voor restitutie en desgewenst een nieuwe bestelling plaatsen.

Wegens hygiënische redenen zijn oorbellen, mondkapjes, haaraccessoires en cosmetische producten helaas uitgesloten van het retournerings- en terugbetalingsbeleid. Raadpleeg voor meer informatie de afzonderlijke productpagina('s) om te bevestigen of het artikel in aanmerking komt voor retournering.

U kunt via het contactformulier contact opnemen met onze klantenservice en zij zullen het corrigeren zodat u terug kunt gaan naar het portaal en de retour opnieuw kunt genereren.