Nadat we uw retourzending ontvangen hebben zullen wij meteen het bedrag terugstorten. Houd er rekening mee dat het een aantal dagen kan duren voordat het bedrag in uw account zichtbaar zal zijn. Zodra uw retourzending bij ons is aangekomen zullen we u ook een bevestiging toesturen per e-mail.
Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Indien u niet tevreden bent en een artikel wilt retourneren, volg dan de onderstaande instructies;
U kunt het pakketje retoursturen naar onderstaand adres:
Yours Clothing,
Returns Dept,
Unit B, Finmere Park,
Southgate Way, Orton Southgate,
Peterborough
PE2 6YG
UK
U kunt een artikel tot 21 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren.
De kosten van een retourzending kunnen variëren; afhankelijk van het gewicht en de postdienst die u gebruikt.
Dit is omdat als Yours Clothing een gratis retourdienst zou aanbieden, we onze prijzen zouden moeten verhogen om de kosten op te vangen. Wij geloven in het geven van de laagst mogelijke prijzen als het onze producten betreft. Als uw artikel beschadigd is of u een incorrect artikel ontvangen heeft, dan betalen wij uiteraard ook de verzendkosten aan u terug.
U kunt een artikel tot 21 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren.
Als u een beschadigd artikel ontvangt, stuur het dan binnen 30 dagen naar ons terug en wij zullen voor een volledige restitutie zorgen, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten. Beschadigde producten worden gecontroleerd bij ontvangst en gevalideerd.
Alle afbeeldingen van onze producten online zijn zo nauwkeurig mogelijk gemaakt. Vanwege verschillende schermen en systemen die gebruikt worden door onze klanten kan het zijn dat sommige kleuren en tinten niet "exact" overeenkomen.
Soms kan het gebeuren dat er een artikel uit uw bestelling ontbreekt ondanks het feit dat al onze bestellingen nauwkeurig gecontroleerd worden voordat ze ons verlaten. Als er een artikel ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. We zullen het dan voor u gaan onderzoeken en indien nodig regelen dat het artikel opnieuw wordt verzonden.
We accepteren retourzendingen van onze internationale klanten maar als bedrijf bieden we geen optie aan om het online te kunnen ruilen. Retourkosten zijn voor rekening van de klant; afhankelijk van de lokale retourwetgeving.
Controleer de individuele productpagina's en uw e-mailbevestiging om te zien of u in aanmerking komt voor het retourneren van een artikel. We geven bijvoorbeeld geen restitutie aan artikelen die in een aanbieding met 70% (of meer) korting gekocht zijn. We kunnen wel een restitutie aanbieden als artikelen verkeerd omschreven staan of beschadigd zijn. Uw wettelijke rechten zullen niet worden beïnvloed.