INTERNATIONAAL RETOURBELEID


Verrekening van een retourzending en duur van de terugbetaling?

Nadat we uw retourzending ontvangen hebben zullen wij meteen het bedrag terugstorten. Houd er rekening mee dat het een aantal dagen kan duren voordat het bedrag in uw account zichtbaar zal zijn. Zodra uw retourzending bij ons is aangekomen zullen we u ook een bevestiging toesturen per e-mail.

Hoe kan ik een artikel terugsturen?

Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Indien u niet tevreden bent en een artikel wilt retourneren, volg dan de onderstaande instructies;

  1. U kunt de oorspronkelijke verpakking hergebruiken om het artikel terug te sturen.
  2. Vul het retourformulier in met uw naam en bestelgegevens en graag ook met de reden voor het terugsturen van de bestelling.
  3. Breng vervolgens de retourzending naar uw dichtstbijzijnde lokale postdienst met het verzoek voor gebruik van de standaard bezorgservice. Zorg ervoor dat u opteert voor een mogelijke extra vergoeding in het onwaarschijnlijke geval dat uw retourzending kwijtraakt zodat u voldoende gedekt bent. Yours Clothing kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor retourzendingen die verloren zijn gegaan in de post, bewaar dan ook altijd het bonnetje van de retourzending op een veilige plaats.

U kunt het pakketje retoursturen naar onderstaand adres:

Yours Clothing,
Returns Dept,
Unit B, Finmere Park,
Southgate Way, Orton Southgate,
Peterborough
PE2 6YG
UK

U kunt een artikel tot 21 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren.

Hoeveel kost het om een artikel terug te sturen?

De kosten van een retourzending kunnen variëren; afhankelijk van het gewicht en de postdienst die u gebruikt.

Waarom moet ik betalen voor het retourneren van een artikel?

Dit is omdat als Yours Clothing een gratis retourdienst zou aanbieden, we onze prijzen zouden moeten verhogen om de kosten op te vangen. Wij geloven in het geven van de laagst mogelijke prijzen als het onze producten betreft. Als uw artikel beschadigd is of u een incorrect artikel ontvangen heeft, dan betalen wij uiteraard ook de verzendkosten aan u terug.

Binnen welk termijn moet ik een artikel retourneren?

U kunt een artikel tot 21 dagen na ontvangst van de bestelling retourneren.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

Als u een beschadigd artikel ontvangt, stuur het dan binnen 30 dagen naar ons terug en wij zullen voor een volledige restitutie zorgen, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten. Beschadigde producten worden gecontroleerd bij ontvangst en gevalideerd.

Nu ik het artikel ontvangen heb ziet het er anders uit dan op de foto.

Alle afbeeldingen van onze producten online zijn zo nauwkeurig mogelijk gemaakt. Vanwege verschillende schermen en systemen die gebruikt worden door onze klanten kan het zijn dat sommige kleuren en tinten niet "exact" overeenkomen.

Wat gebeurt er als er een artikel ontbreekt uit mijn bestelling?

Soms kan het gebeuren dat er een artikel uit uw bestelling ontbreekt ondanks het feit dat al onze bestellingen nauwkeurig gecontroleerd worden voordat ze ons verlaten. Als er een artikel ontbreekt, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. We zullen het dan voor u gaan onderzoeken en indien nodig regelen dat het artikel opnieuw wordt verzonden.

Omruilen

We accepteren retourzendingen van onze internationale klanten maar als bedrijf bieden we geen optie aan om het online te kunnen ruilen. Retourkosten zijn voor rekening van de klant; afhankelijk van de lokale retourwetgeving.

Welke artikelen zijn uitgesloten van het retour- en terugbetalingsbeleid?

Wegens hygiënische redenen zijn oorbellen en cosmetische producten helaas uitgesloten van het retournerings- en terugbetalingsbeleid. We kunnen voor deze producten geen ruiling of restitutie aanbieden, tenzij ze verkeerd worden omschreven en/of beschadigd zijn: producten met een korting van 70% of meer. Uw wettelijke rechten worden niet beïnvloed.

Sign Up for Exclusive News and Offers >Close