Hulp nodig?


Vind het antwoord in onze veelgestelde vragen


We houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling (als u geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan voor de zekerheid even de ongewenste e-mail). U kunt uw bestelling ook volgen via onze klantenservice.

Om een artikel terug te kunnen sturen moet u eerst inloggen op ons platform hieronder met uw "GE" referentienummer:

https://web.global-e.com/returns/portal/mZAs

  1. Selecteer het/de artikel(en) van uw bestelling die u wilt retourneren en selecteer a.u.b. ook de reden voor het retourneren.
  2. Print het retourlabel (u heeft 2 exemplaren nodig); plaats het eerste exemplaar in het pakket met de artikel(en) en plak het tweede exemplaar op de buitenkant van het pakket. Zorg ervoor dat het label goed is bevestigd.
  3. U ontvangt vervolgens een trackingnummer. Bewaar dit trackingnummer op een veilige plaats zodat u de voortgang van het pakket kunt volgen.
  4. Breng de retourzending naar uw dichtstbijzijnde lokale postdienst. We adviseren u om het bewijs van verzending te bewaren.
  5. De terugbetaling wordt verwerkt naar de oorspronkelijke betaalmethode zodra het pakket door Yours Clothing is gecontroleerd.
  6. Helaas is het niet mogelijk om artikelen gratis te retourneren, de kosten hiervoor komen voor uw eigen rekening.
  7. Houd er rekening mee dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar zal zijn in uw account. Een terugbetaling zal alleen worden uitgevoerd als de goederen bij Yours Clothing zijn aangekomen.

Nadat we uw retourzending ontvangen hebben zullen wij meteen het bedrag terugstorten via de bankgegevens die wij van u in ons systeem in bezit hebben. Zodra uw retourzending bij ons is aangekomen zullen we u ook een bevestiging toesturen per e-mail. (dit kan mogelijk in de spam folder terechtkomen). Houd er rekening mee dat het tot 7 werkdagen kan duren voordat het bedrag in uw account zichtbaar zal zijn.

Raadpleeg onze leveringspagina voor volledige informatie over de bezorgservices en levertijden die we bieden per land.

Onze oprechte excuses voor het feit dat u een defect of beschadigd artikel ontvangen heeft. Wij willen u vriendelijk vragen om het artikel binnen 30 dagen naar ons terug te sturen met een beschrijving van wat er mis is en wij zullen de volledige restitutie verwerken, inclusief de oorspronkelijke bezorgkosten. Defect of beschadigde artikelen worden bij ontvangst gecontroleerd en gevalideerd.

In het onwaarschijnlijke geval dat u een artikel uit uw bestelling mist, is dit waarschijnlijk te wijten aan het feit dat uw bestelling in meerdere pakketten is verzonden. Controleer in dit geval uw e-mails, want we sturen automatisch per e-mail een status van de bestelling (controleer voor de zekerheid ook even de ongewenste e-mail). Als dit niet het geval is en u zeker weet dat er iets ontbreekt in uw bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice https://service.global-e.com/ https://service.global-e.com/

U kunt uw persoonlijke gegevens, zoals naam of adres, wijzigen in 'mijn account'. Als u bent ingelogd is dit te vinden onderaan de website, u kunt vervolgens op 'gegevens bewerken' klikken om de gegevens aan te passen. Wanneer een bestelling is geplaatst, kunt u uw naam of adres niet meer wijzigen nadat uw bestelling is verzonden.

CloseGlobalE_NL