

VEELGESTELDE VRAGEN

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Zodra uw bestelling is geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging, in deze e-mail ontvangt u een link om uw pakket bij elke stap te kunnen volgen.
IK HEB MIJN BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN. WAT KAN IK DOEN?
U kunt de bestelling volgen via de trackinglink. We doen ons uiterste best om de levertijd te halen, maar in sommige periodes kan het wat langer duren dan normaal. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier als u meer hulp nodig heeft.
WELKE BEZORGMETHODES ZIJN ER?
Standaardlevering - GRATIS Artikelen worden binnen 4-5 werkdagen bezorgd
ER ONTBREEKT EEN ARTIKEL UIT MIJN BESTELLING, WAT KAN IK DOEN?
Soms kan het voorkomen dat er een artikel ontbreekt in uw bestelling, ondanks het feit dat al onze pakketten zorgvuldig worden gecontroleerd voordat ze ons magazijn verlaten. Mocht er een artikel ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.
KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Zodra u de orderbevestiging heeft ontvangen, kunnen wij uw bestelling helaas niet meer annuleren. U kunt de artikelen retourneren via ons retourportaal.
DE TRACKING LINK GEEFT AAN DAT DE BESTELLING IS GELEVERD, MAAR IK HEB HET NIET ONTVANGEN.
In dit geval dient u contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier.
WAT GEBEURT ER ALS IK HET VERKEERDE ARTIKEL HEB ONTVANGEN?
Het spijt ons dat het door u ontvangen artikel niet correct is. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier en stuur ons een foto van het verkeerde artikel zodat we een gratis retourlabel kunnen sturen. Zodra het artikel is geretourneerd, wordt het bedrag teruggestort op de originele betaalmethode - het artikel wordt gecontroleerd na ontvangst en gevalideerd.
WORDEN MIJN VERZENDKOSTEN TERUGBETAALD?
Er zijn momenteel geen verzendkosten voor bestellingen naar Nederland. Voor meer informatie over verzending, zie deze pagina: www.yoursclothing.nl/delivery
IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN, KUNT U HELPEN?
Controleer voor de zekerheid uw map met ongewenste e-mail, de e-mail kan daar terechtkomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier zodat wij de bevestiging opnieuw kunnen versturen.
WAT GEBEURT ER ALS DE KOERIER MIJN BESTELLING KWIJTRAAKT?
We zullen er alles aan doen om de bestelling te bezorgen. We zullen dit per geval bekijken en contact opnemen met de bezorgdienst om te kijken of we het pakket kunnen vinden. Als we uw pakket niet kunnen vinden, sturen we zo snel mogelijk een vervangend pakket.

HOE KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?
Maak gebruik van onze retourportal via de onderstaande link. U kunt de retourzending brengen naar uw dichtstbijzijnde lokale postdienst. De retourkosten bedragen 6 euro, dit bedrag wordt verrekend bij ontvangst van uw geretourneerde artikelen.
Als u een pakketje wilt retourneren, zorg dan dat de artikelen in een ongedragen, verkoopbare staat zijn inclusief tags. Anders kunnen we niet garanderen dat uw retourzending wordt geaccepteerd. U heeft 28 dagen de tijd om een ​​artikel te retourneren vanaf de ontvangstdatum. Volg de volgende stappen:
Verpak het artikel in de oorspronkelijke verpakking en vul de retourinformatie in op het orginele factuur.
Ga naar onze retourportal en volg de instructies in detail.
Als dit proces is voltooid, ontvangt u een uniek label. Print het retourlabel (u heeft 2 exemplaren nodig), plaats het eerste exemplaar in het pakket met de artikelen en plak het tweede exemplaar op de buitenkant van het pakket. Zorg ervoor dat het label goed is bevestigd. Breng het pakketje naar uw dichtstbijzijnde lokale postdienst. Wij adviseren u om het bewijs van verzending te bewaren.
U ontvangt vervolgens een trackingnummer. Bewaar dit trackingnummer op een veilige plaats zodat u de voortgang van het pakket kunt volgen.
HOE LANG DUURT HET VERWERKEN VAN MIJN RETOURZENDING?
Houd er rekening mee dat het tot 21 werkdagen kan duren voordat wij uw retourzending ontvangen. Gebruik de trackinginformatie om de voortgang van de retourzending te kunnen volgen. De terugbetaling wordt verwerkt op de dag van ontvangst, we sturen ter bevestiging ook een e-mail.
WAAR BLIJFT MIJN TERUGBETALING?
Houd er rekening mee dat het tot 21 werkdagen kan duren voordat wij uw retourzending ontvangen. Gebruik de trackinginformatie om de voortgang van de retourzending te kunnen volgen. De terugbetaling wordt verwerkt op de dag van ontvangst, we sturen ter bevestiging ook een e-mail.
IS HET MOGELIJK OM IETS TE RUILEN?
We accepteren retourzendingen van onze internationale klanten, maar kunnen helaas geen ruilingen accepteren. Als u een pakketje wilt retourneren, volg dan de instructies via deze link: https://www.yoursclothing.nl/returns-policy
KUNNEN ALLE ARTIKELEN GERETOURNEERD WORDEN?
Wegens hygiënische redenen zijn oorbellen, mondkapjes, haaraccessoires en cosmetische producten helaas uitgesloten van het retournerings- en terugbetalingsbeleid.
KRIJG IK GELD TERUG ALS DE PRIJS VAN HET ARTIKEL IS GEWIJZIGD NADAT IK HET HEB BESTELD?
Vanwege de steeds veranderende online productselectie kunnen we geen restitutie bieden als de prijs van een product na uw aankoop verandert.
HOE WORD IK TERUGBETAALD?
Om het proces zo snel en gemakkelijk mogelijk te maken, worden terugbetalingen altijd op dezelfde manier verwerkt als uw oorspronkelijke betaalmethode.
HET BEDRAG DAT IK HEB TERUGGEKREGEN IS ONJUIST
Onze excuses! Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via het contactformulier zodat wij dit kunnen corrigeren.

WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN BIEDT U AAN?
U kunt betalen via iDEAL, een credit card, debit card, PayPal of via Klarna.
WELKE KREDIETOPTIES ZIJN ER?
Klarna is een betalingsprovider die u kunt gebruiken. Profiteer met Klarna van de "shop nu, betaal later" mogelijkheid.
MIJN BETALING IS GEWEIGERD - WAT KAN IK VERDER DOEN?
Als uw betaalmethode is geweigerd, moet u de bestelling opnieuw plaatsen. Op dit moment kunnen we bestellingen niet herstellen, neem eventueel contact op met uw bank om te zien waarom de betaling is geweigerd.
WAAR KAN IK DE VOUCHERCODE TOEVOEGEN?
U kunt de vouchercode toevoegen in het winkelmandje, voordat u verder gaat met afrekenen.
KAN IK MEER DAN ÉÉN VOUCHERCODE TEGELIJK GEBRUIKEN?
Helaas niet. Op dit moment is het alleen mogelijk om per bestelling slechts één vouchercode te gebruiken. Raadpleeg indien van toepassing de promotievoorwaarden.
IK BEN VERGETEN EEN KORTINGSCODE AAN MIJN BESTELLING TOE TE VOEGEN, KAN DIT NOG WORDEN TOEGEVOEGD?
Helaas kunnen we geen kortingscode toevoegen aan een bestelling nadat de bestelling is geplaatst. Mocht u problemen ondervinden bij het plaatsen van een bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

IS HET MOGELIJK OM IETS TE RUILEN?
We accepteren retourzendingen van onze internationale klanten, maar kunnen helaas geen ruilingen accepteren. Als u een pakketje wilt retourneren, volg dan de instructies via deze link: https://www.yoursclothing.nl/returns-policy
TOESLAG
Bij een besteding vanaf 150 euro wordt een toeslag (invoerrechten en belastingen) van 10% in rekening gebracht. Dit bedrag kan niet worden gerestitueerd.
IK WIL GRAAG FEEDBACK ACHTERLATEN, WAAR KAN IK DIT DOEN?
In dit geval kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier. We stellen uw feedback op prijs en streven ernaar om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen.

WAT GEBEURT ER ALS IK EEN DEFECT ARTIKEL HEB ONTVANGEN?
Het spijt ons te horen dat het artikel defect is en we willen dit natuurlijk zo snel mogelijk voor u oplossen, neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier en stuur ons een foto van het defecte artikel zodat we een gratis retourlabel kunnen sturen. Zodra het artikel is geretourneerd, wordt het bedrag teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode - het defecte artikel wordt na ontvangst gecontroleerd en gevalideerd.
HOE KOM IK ERACHTER WAT MIJN MAAT IS?
U kunt onze maattabel gebruiken om uw maat te achterhalen.
ZIJN ER AFMETINGEN VOOR EEN SPECIFIEK ITEM?
Beschikbare afmetingen staan vermeld in de productbeschrijving van elk artikel.
WAAR KAN IK DE GROTE MATEN BH'S VINDEN?
Ontdek onze collectie grote maten bh's die zowel flatterend als ondersteunend zijn voor de grotere buste. www.yoursclothing.nl/grote-maten-bhs
WAAR KAN IK DE ZWANGERSCHAPSKLEDING VINDEN?
Maak kennis met ons zwangerschapsmerk "Bump It Up" - super leuke positiekleding in grote maten: www.yoursclothing.nl/zwangerschapskleding-grote-maten
HOE VAAK KOMT ER NIEUWE VOORRAAD BINNEN?
We proberen altijd de bestverkochte stijlen zo snel mogelijk aan te vullen. Als uw favoriete maat uitverkocht is, kunt u altijd om een herinnering vragen. U ontvangt dan een e-mail wanneer het artikel weer op voorraad is.
HOE VAAK KOMEN ER NIEUWE PRODUCTEN BINNEN?
Elke dag komen er nieuwe stijlen binnen. Houd ook onze "Coming soon" pagina in de gaten, blijf altijd op de hoogte van aankomende trends en gloednieuwe stijlen!

KAN IK MIJN NAAM OF ADRES WIJZIGEN?
U kunt uw persoonlijke gegevens, zoals naam of adres, wijzigen in "mijn account". Als u vervolgens klikt op "gegevens wijzigen" dan heeft u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen. Nadat een bestelling is geplaatst, kunt u uw gegevens niet meer wijzigen als uw bestelling al is verzonden.
IK HEB EEN E-MAIL ONTVANGEN WAARIN STAAT DAT HET ARTIKEL DAT IK HEB BESTELD NIET OP VOORRAAD IS.
Het spijt ons als u een e-mail heeft ontvangen waarin staat dat een of meer van de door u bestelde artikelen niet op voorraad zijn. Onze online inventaris wordt regelmatig bijgewerkt en is zo nauwkeurig mogelijk, maar soms vallen er dingen door het net. We zullen de rest van de bestelling verzenden en een terugbetaling regelen voor het artikel dat niet op voorraad is.
IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN
Dit kan de beste overkomen! Om veiligheidsredenen kunnen wij uw wachtwoord helaas niet opnieuw instellen, u kunt dit echter wel zelf doen door te klikken op: "wachtwoord vergeten?". U kunt vervolgens via de e-mail die u ontvangt het wachtwoord opnieuw instellen.
HEB IK EEN ACCOUNT NODIG?
Nee, u hoeft geen account aan te maken om bij ons te kunnen winkelen. Wanneer u uitcheckt, kunt u kiezen voor "Als gast uitchecken".
WAT ZIJN DE VOORDELEN VAN EEN ACCOUNT?
Ons systeem slaat uw gegevens op zodat bestellen de volgende keer sneller en makkelijker gaat. Om veiligheidsredenen slaan wij uw bankgegevens niet op. Ook kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief zodat u als eerste op de hoogte bent van nieuwe aanbiedingen, kortingscodes en de laatste modetrends.
HOE KAN IK ME UITSCHRIJVEN VAN DE E-MAILS?
U kunt zich op elk moment afmelden voor e-mails, log in in uw account en pas uw voorkeuren aan. Afmelden kan ook via de link helemaal onderaan in de e-mails van Yours Clothing.
Contact
Hulp nodig? Onze klantenservice helpt u graag verder. Zorg ervoor dat u uw referentienummer vermeldt wanneer u contact met ons opneemt.