Nieuwe stijlen in maten 42-68
Kerstmis
GRATIS levering
SALE
Aanmelden voor e-mails
Need Help Need Help

VEELGESTELDE VRAGEN

Zodra uw bestelling is geplaatst, ontvangt u een orderbevestiging, in deze e-mail ontvangt u een link om uw pakket bij elke stap te kunnen volgen.

U kunt de bestelling volgen via de trackinglink. We doen ons uiterste best om de levertijd te halen, maar in sommige periodes kan het wat langer duren dan normaal. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier als u meer hulp nodig heeft.

Standaardlevering - GRATIS Artikelen worden binnen 4-5 werkdagen bezorgd

Soms kan het voorkomen dat er een artikel ontbreekt in uw bestelling, ondanks het feit dat al onze pakketten zorgvuldig worden gecontroleerd voordat ze ons magazijn verlaten. Mocht er een artikel ontbreken, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

Zodra u de orderbevestiging heeft ontvangen, kunnen wij uw bestelling helaas niet meer annuleren. U kunt de artikelen retourneren via ons retourportaal.

In dit geval dient u contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier.

Het spijt ons dat het door u ontvangen artikel niet correct is. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier en stuur ons een foto van het verkeerde artikel zodat we een gratis retourlabel kunnen sturen. Zodra het artikel is geretourneerd, wordt het bedrag teruggestort op de originele betaalmethode - het artikel wordt gecontroleerd na ontvangst en gevalideerd.

Er zijn momenteel geen verzendkosten voor bestellingen naar Nederland. Voor meer informatie over verzending, zie deze pagina: www.yoursclothing.nl/delivery

Controleer voor de zekerheid uw map met ongewenste e-mail, de e-mail kan daar terechtkomen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier zodat wij de bevestiging opnieuw kunnen versturen.

We zullen er alles aan doen om de bestelling te bezorgen. We zullen dit per geval bekijken en contact opnemen met de bezorgdienst om te kijken of we het pakket kunnen vinden. Als we uw pakket niet kunnen vinden, sturen we zo snel mogelijk een vervangend pakket.

Maak gebruik van onze retourportal via de onderstaande link. U kunt de retourzending brengen naar uw dichtstbijzijnde lokale postdienst. De retourkosten bedragen 6 euro, dit bedrag wordt verrekend bij ontvangst van uw geretourneerde artikelen.

Als u een pakketje wilt retourneren, zorg dan dat de artikelen in een ongedragen, verkoopbare staat zijn inclusief tags. Anders kunnen we niet garanderen dat uw retourzending wordt geaccepteerd. U heeft 28 dagen de tijd om een ​​artikel te retourneren vanaf de ontvangstdatum. Volg de volgende stappen:

  1. Verpak het artikel in de oorspronkelijke verpakking en vul de retourinformatie in op het orginele factuur.

  2. Ga naar onze retourportal en volg de instructies in detail.

  3. Als dit proces is voltooid, ontvangt u een uniek label. Print het retourlabel (u heeft 2 exemplaren nodig), plaats het eerste exemplaar in het pakket met de artikelen en plak het tweede exemplaar op de buitenkant van het pakket. Zorg ervoor dat het label goed is bevestigd. Breng het pakketje naar uw dichtstbijzijnde lokale postdienst. Wij adviseren u om het bewijs van verzending te bewaren.

  4. U ontvangt vervolgens een trackingnummer. Bewaar dit trackingnummer op een veilige plaats zodat u de voortgang van het pakket kunt volgen.

Houd er rekening mee dat het tot 21 werkdagen kan duren voordat wij uw retourzending ontvangen. Gebruik de trackinginformatie om de voortgang van de retourzending te kunnen volgen. De terugbetaling wordt verwerkt op de dag van ontvangst, we sturen ter bevestiging ook een e-mail.

Houd er rekening mee dat het tot 21 werkdagen kan duren voordat wij uw retourzending ontvangen. Gebruik de trackinginformatie om de voortgang van de retourzending te kunnen volgen. De terugbetaling wordt verwerkt op de dag van ontvangst, we sturen ter bevestiging ook een e-mail.

We accepteren retourzendingen van onze internationale klanten, maar kunnen helaas geen ruilingen accepteren. Als u een pakketje wilt retourneren, volg dan de instructies via deze link: https://www.yoursclothing.nl/returns-policy

Wegens hygiënische redenen zijn oorbellen, mondkapjes, haaraccessoires en cosmetische producten helaas uitgesloten van het retournerings- en terugbetalingsbeleid.

Vanwege de steeds veranderende online productselectie kunnen we geen restitutie bieden als de prijs van een product na uw aankoop verandert.

Om het proces zo snel en gemakkelijk mogelijk te maken, worden terugbetalingen altijd op dezelfde manier verwerkt als uw oorspronkelijke betaalmethode.

Onze excuses! Neem in dit geval contact op met onze klantenservice via het contactformulier zodat wij dit kunnen corrigeren.

U kunt betalen via iDEAL, een credit card, debit card, PayPal of via Klarna.

Klarna is een betalingsprovider die u kunt gebruiken. Profiteer met Klarna van de "shop nu, betaal later" mogelijkheid.

Als uw betaalmethode is geweigerd, moet u de bestelling opnieuw plaatsen. Op dit moment kunnen we bestellingen niet herstellen, neem eventueel contact op met uw bank om te zien waarom de betaling is geweigerd.

U kunt de vouchercode toevoegen in het winkelmandje, voordat u verder gaat met afrekenen.

Helaas niet. Op dit moment is het alleen mogelijk om per bestelling slechts één vouchercode te gebruiken. Raadpleeg indien van toepassing de promotievoorwaarden.

Helaas kunnen we geen kortingscode toevoegen aan een bestelling nadat de bestelling is geplaatst. Mocht u problemen ondervinden bij het plaatsen van een bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

We accepteren retourzendingen van onze internationale klanten, maar kunnen helaas geen ruilingen accepteren. Als u een pakketje wilt retourneren, volg dan de instructies via deze link: https://www.yoursclothing.nl/returns-policy

Bij een besteding vanaf 150 euro wordt een toeslag (invoerrechten en belastingen) van 10% in rekening gebracht. Dit bedrag kan niet worden gerestitueerd.

In dit geval kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier. We stellen uw feedback op prijs en streven ernaar om eventuele problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Het spijt ons te horen dat het artikel defect is en we willen dit natuurlijk zo snel mogelijk voor u oplossen, neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier en stuur ons een foto van het defecte artikel zodat we een gratis retourlabel kunnen sturen. Zodra het artikel is geretourneerd, wordt het bedrag teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode - het defecte artikel wordt na ontvangst gecontroleerd en gevalideerd.

U kunt onze maattabel gebruiken om uw maat te achterhalen.

Beschikbare afmetingen staan vermeld in de productbeschrijving van elk artikel.

Ontdek onze collectie grote maten bh's die zowel flatterend als ondersteunend zijn voor de grotere buste. www.yoursclothing.nl/grote-maten-bhs

Maak kennis met ons zwangerschapsmerk "Bump It Up" - super leuke positiekleding in grote maten: www.yoursclothing.nl/zwangerschapskleding-grote-maten

We proberen altijd de bestverkochte stijlen zo snel mogelijk aan te vullen. Als uw favoriete maat uitverkocht is, kunt u altijd om een herinnering vragen. U ontvangt dan een e-mail wanneer het artikel weer op voorraad is.

Elke dag komen er nieuwe stijlen binnen. Houd ook onze "Coming soon" pagina in de gaten, blijf altijd op de hoogte van aankomende trends en gloednieuwe stijlen!

U kunt uw persoonlijke gegevens, zoals naam of adres, wijzigen in "mijn account". Als u vervolgens klikt op "gegevens wijzigen" dan heeft u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen. Nadat een bestelling is geplaatst, kunt u uw gegevens niet meer wijzigen als uw bestelling al is verzonden.

Het spijt ons als u een e-mail heeft ontvangen waarin staat dat een of meer van de door u bestelde artikelen niet op voorraad zijn. Onze online inventaris wordt regelmatig bijgewerkt en is zo nauwkeurig mogelijk, maar soms vallen er dingen door het net. We zullen de rest van de bestelling verzenden en een terugbetaling regelen voor het artikel dat niet op voorraad is.

Dit kan de beste overkomen! Om veiligheidsredenen kunnen wij uw wachtwoord helaas niet opnieuw instellen, u kunt dit echter wel zelf doen door te klikken op: "wachtwoord vergeten?". U kunt vervolgens via de e-mail die u ontvangt het wachtwoord opnieuw instellen.

Nee, u hoeft geen account aan te maken om bij ons te kunnen winkelen. Wanneer u uitcheckt, kunt u kiezen voor "Als gast uitchecken".

Ons systeem slaat uw gegevens op zodat bestellen de volgende keer sneller en makkelijker gaat. Om veiligheidsredenen slaan wij uw bankgegevens niet op. Ook kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief zodat u als eerste op de hoogte bent van nieuwe aanbiedingen, kortingscodes en de laatste modetrends.

U kunt zich op elk moment afmelden voor e-mails, log in in uw account en pas uw voorkeuren aan. Afmelden kan ook via de link helemaal onderaan in de e-mails van Yours Clothing.

Contact

Hulp nodig? Onze klantenservice helpt u graag verder. Zorg ervoor dat u uw referentienummer vermeldt wanneer u contact met ons opneemt.

Contactformulier

24/7 klantenservice via het contactformulier Klik op het icoon om het formulier in te vullen